Podzimní kampaň s influencery chytla za srdce půl milionu lidí!

Pamatujete na naši kampaň z cyklu „Nestůj, cestuj“, kterou jsme ve spolupráci s cestovatelským portálem Worldee zrealizovali na podzim loňského roku? V hlavní roli s influencerkou Dewii, fotografem Janem Valečkou a videomakerem Tomášem Hubáčkem jsme se podívali za srdcaři jižní Moravy. A jejich zážitky přetavené do příběhů měly obrovský úspěch!

Destinace totiž není jen o přírodních a kulturních památkách, ale především o příbězích lidí. Právě místní výrobci a podnikatelé spoluvytvářejí lokální folklor a dělají naši destinaci jedinečnou, přesně takovou, jakou ji máme rádi. Co všechno na jižní Moravě parta viděla, zažila a hlavně ochutnala, si můžete osvěžit tady.

Z víkendového pobytu vznikl atraktivní obsah pro sociální sítě, celkem 62 zveřejněných výstupů zasáhlo na 485 000 lidí a získalo 19 100 interakcí. Přesně tolik příznivců cestování, dobrého jídla a inspirativních fotek vidělo a reagovalo (prostřednictvím lajků, komentářů, uložení, sdílení) na některý z instagramových příspěvků od našich tří mladých tvůrců. A co víc, tento úspěch se pozitivně odrazil v hodnotě POI (tzv. potenciální útrata lidí zasažených kampaní na sociálních sítích), která v případě této kampaně činí bezmála jeden a čtvrt milionu korun, přičemž náklady na kampaň nepřevýšily 120 000 Kč. Vyplývá to z obecně přijímaného metodického standartu „Destination Think“ používaného pro výpočet potenciálu návratnosti investice kampaně.

„Rozhodli jsme se vydat cestou v Evropě unikátního konceptu spolupráce destinačního managementu, cestovatelského startupu a influencerů. Kritériem jejich výběru byla témata, kterým se věnují, a to zejména udržitelnost v cestování i podnikání a gastronomie. Turisté obecně primárně vyhledávají krásy přírody a konkrétní památky. My jsme jim chtěli přiblížit příběhy lidí, kteří jižní Moravu utvářejí. Z celkových výsledků i jednotlivých ohlasů je patrné, že je to dobrá cesta,“ řekla Martina Grůzová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Jižní Morava (CCRJM).

Pohodovou atmosféru vydařeného výletu nejlíp nasajete z tohoto videa. Úplné znění tiskové zprávy je k přečtení zde a pokud vás zajímá detailní vyhodnocení kampaně, vše potřebné naleznete tady.

Inspirujte se i vy na Worldee jedním ze tří vzniklých itinerářů a v letošní sezóně vyrazte v jejich stopách zažít jižní Moravu na vlastní kůži!