Nabízíme zdarma online kurzy v oblasti cestovního ruchu, vedené profesionály, pro všechny organizace i jednotlivce působící v Jihomoravském kraji. Našim cílem je zvyšování odbornosti nejen jako individuálního posunu, ale také jako propojování aktérů za účelem kontinuálního zvyšování konkurenceschopnosti celého regionu.
Kurzy jsou zdarma a vhodné pro všechny organizace i jednotlivce působící v cestovním ruchu v Jihomoravském kraji.
Chystané kurzy
Žádný nový kurz. Momentálně probíhá uplatňování nabytých vědomostí přímo v praxi.
Proběhlé kurzy
Školení na práci v grafickém programu Canva zaměřené pro potřeby aktérů v cestovním ruchu. Listopadový termín pokryje základní orientaci v programu a základní funkce. Na školení poté navážeme v lednu druhou částí, která již bude pokročilejší (v placené verzi programu Canva).
Termíny v listopadu jsou dva totožné, probírat se na nich bude to stejné.
7. 11. 2024 10.00 – 14.30 (termín je již plně obsazen)
21. 11. 2024 10.00 – 14.30
Zapište se prosím skrze tento formulář. Kapacita školení je omezena na 15 osob, proto prosím vyčkejte na potvrzení vaší účasti e-mailem.
Školení proběhne v budově Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který je spoluorganizátorem vzdělávací akce. (Místnost 028A + 029A)
Projekt „Podpora a rozvoj cestovního ruchu v destinaci Jižní Morava“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
- Budujeme značku IC / města – jak na brand, proč je potřeba, co je to DNA měst, co je to brandová žiletka, jak pracovat s komunikační strategií plus příklady praxe
- Pracujeme v online světě – digitální stopa města, jak na Facebook a IG / jaký obsah patří do online prostředí / nejčastější chyby v onlinu a jak se jich vyvarovat
- Vytváříme produkty města – jak na produkty, jak testujeme produkty, metodika HCD a lean canvas v cestovním ruchu v souvislosti s produkty
- Získáváme zpětnou vazbu v IC – příklady dobré praxe
- Informační centra a dárkové předměty – jak vybírat, jak zapasovat do brandu městu
- Cesta zákazníka v IC – jak zákazník vnímá IC
- Smyslový marketing v IC – jak pracovat se smysly
- Jak najít unikátní nabídku města
- Behavioralní marketing pro IC
- Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)
Školit bude Pavel Pichler
- V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
- Jak funguje algoritmus LinkedInu?
- Jak najít témata pro obsah?
- Jak pracovat s firemními stránkami?
- Jak nastavit strategii firemní stránky?
- Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)
Školit bude Hana Bednářová
- V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
- Jak může sloužit právě Vám?
- Jaké možnosti nabízí?
- Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět?
- Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi?
- Jak udržovat kontakty?
- Jaký publikovat obsah?
- Jak najít témata pro obsah?
- Jak pracovat s firemními stránkami?
- Jak nastavit strategii firemní stránky?
- Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)
Školit bude Hana Bednářová
Projekt “Zvýšení kvality, rozšíření nabídky a prezentace destinace Jižní Morava“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.