Festivaly plné chutí pokračují i v roce 2024
Dobrá zpráva! Po loňské pilotní sezóně pokračují jihomoravské food festivaly dál. V roce 2023 se regionální producenti představili postupně na třech místech jižní Moravy. Festivaly s bohatým
Podporujeme turistický ruch jižní Moravy mnoha způsoby a mnoha akcemi. Co se u nás na jihu zrovna děje?
Dobrá zpráva! Po loňské pilotní sezóně pokračují jihomoravské food festivaly dál. V roce 2023 se regionální producenti představili postupně na třech místech jižní Moravy. Festivaly s bohatým
Konec roku tradičně patří bilancování a ohlížení se za milníky a úspěchy minulého období. Co se událo na poli cestovního ruchu na jižní Moravě a co si budeme
Rádi bychom na tomto místě poděkovali všem partnerům a spolupracovníkům za nasazení a práci, kterou pro cestovní ruch na jižní Moravě v tomto roce odvedli. Společně jsme utvářeli
Napoleon znovu ožil při rekonstrukci bitvy tří císařů u Tvarožné. 2. prosince vyvrcholily vzpomínkové akce ku příležitosti událostí roku 1805 spojených s francouzským císařem, na jejichž propagaci jsme se
Na přelomu listopadu a prosince zažije jižní Morava návrat slavného vojevůdce. Hned tři velké akce přitáhnou pozornost výletníků a fanoušků historie. Jako první se do počátku 19. století
Slavnostní večer v pátek 20. října na brněnském Výstavišti odhalil podniky, které se v letošním roce mohou právem pyšnit titulem Gourmet Jižní Morava 2023. Pod hlavičkou projektu Gourmet
Brzy rozšíříme turistickou nabídku regionu o MojaKartu – bonusovou online kartu plnou výhod. Abychom propojili nabídku destinace, která má menu tak bohaté, a různorodé, až jeden neví
Nabízíme zdarma online kurzy v oblasti cestovního ruchu. Všechny kurzy budou vedené profesionály a jsou určeny pro všechny organizace i jednotlivce působící v cestovním ruchu v Jihomoravském kraji. Nezáleží na
Tématem letošní letní kampaně bylo “Víno a architektura”. Za cíl jsme si stanovili zatraktivnit destinaci v očích mladého publika a ukázat, že jižní Morava není jen o vinařských festivalech
Jak ještě lépe „prodat“ Česko do zahraničí? Jak vzbudit zájem zahraničních tour operátorů, kteří k nám přívážejí skupiny turistů? K lákání nákupčích ze světa slouží každoročně pořádaný
Pro letošní sezónu doplňujeme kampaň “Nestůj, cestuj” o téma vína a architektury. Chceme návštěvníkům představit místa, kde nejen ochutnají dobré víno, ale také nahlédnou do nitra moderních
Czechia Travel Trade Day je každoroční incomingovou událostí konanou v různých krajích České republiky, a letos jsme měli příležitost hostit tuto významnou akci v Brně. Hlavní část akce