Aktuality


Podporujeme turistický ruch jižní Moravy mnoha způsoby a mnoha akcemi. Co se u nás na jihu zrovna děje?

Vinařství Sonberk

Kampaň Degustuj architekturu dosáhla 6,3 milionu zobrazení

Tématem letošní letní kampaně bylo “Víno a architektura”. Za cíl jsme si stanovili zatraktivnit destinaci v očích mladého publika a ukázat, že jižní Morava není jen o vinařských festivalech

Kampaň Nestůj, cestuj za vínem a architekturou

Pro letošní sezónu doplňujeme kampaň “Nestůj, cestuj” o téma vína a architektury. Chceme návštěvníkům představit místa, kde nejen ochutnají dobré víno, ale také nahlédnou do nitra moderních

Traverse 22

Ohlédnutí za Traverse 22

250 účastníků konference, 40 přednášek a workshopů. K tomu desítky doprovodných akcí a výletů pro zahraniční blogery, Instagramery a Youtubery. Jak se jejich zážitky z Brna a jižní Moravy přetavily do

Jižní Morava v anketě Kraj mého srdce

Máte rádi jižní Moravu? Podpořte ji svým hlasem v soutěži Kraj mého srdce. Zaznačením svých odpovědí a vyplněním formuláře navíc soutěžíte o zajímavé ceny. Anketa končí 28. února 2023.

PF 2023

Veselé Vánoce!

Ze celý tým Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava přejeme všem krásné Vánoce plné radosti a šťastný nový rok!  Těšíme se, až s vámi rozjedeme novou sezónu

Kampan2022

Kampaň na čtyřech kolech získala 1,5 milionovou sledovanost

Naše kampaň “Nestůj, cestuj obytňákem!” na přelomu května a června byla jedna velká jízda! To dokládá i velikost publika, které se v průběhu roadtripů vytvořilo kolem instagramových profilů