Aktuality


Podporujeme turistický ruch jižní Moravy mnoha způsoby a mnoha akcemi. Co se u nás na jihu zrovna děje?

O našem kalendáři mluví i MF DNES!

52 tipů na výlety po jižní Moravě. To a mnohem více ukrývá náš exkluzivní stolní kalendář nazvaný „Milujeme jižní Moravu“. Co o něm říká jeden z nejprodávanějších českých

Kalendář 2021

Vstupte do nového roku s naším kalendářem

Spousta z vás se nás ptala po kalendářích jižní Moravy. My vám teď s radostí i kapkou pýchy můžeme oznámit, že jsou ode dneška v prodeji. Zakoupit si ho můžete

Nová nabídka práce

Staň se koordinátorem cestovního ruchu v Hodoníně

Hlavním posláním koordinátora je zkvalitnění úrovně cestovního ruchu ve městě Hodoníně a blízkém okolí a zvýšení atraktivity města Hodonína jako cílové destinace turistů. CO BUDEŠ MÍT NA

VÝZVA: Tvorba krátkých videí pro sociální sítě

Máte zkušenosti s tvorbou hravých a akčních mini videí ve formě Reels na Instagram a Tiktok? Víte, jaký typ video obsahu na sociálních sítích funguje, máte přehled, co

Mapa gastro okének znovu v akci!

Současná situace nenahrává nikomu a gastro podnikům teprve ne. Proto jsme kopli do vrtule a znovu rozjeli mapu s otevřenými gastro okénky na jižní Moravě. Přehledně na jednom

Výzva pro farmáře a výrobce potravin

Produkujete potraviny, výrobky farmářského charakteru nebo dárkové předměty s tím související? Je možno k vám přijet na zážitkový program či exkurzi? Hledáme jihomoravské dodavatele, kteří splňují obě podmínky. Váš

Kampaň jižní Moravy přepisuje pravidla

Na milovníky dobrého vína a gastronomie, ale také na rodiny s dětmi cílí nová marketingová a komunikační kampaň jižní Moravy. Její snahou je přilákat do kraje především tuzemské

Objevte skryté klenoty Moravy!

Agentura CzechTourism dnes zveřejnila čtyřicet dva tipů na dosud neobjevené skvosty Česka roku 2020. Jsou to jedinečné turistické destinace – hrady, zámky, kláštery či muzea –

Návštěvnost turistických cílů 2019

Státní agentura CzechTourism sestavila i letos přehled aktuálně nejnavštěvovanějších míst v Česku. Data za 2019 shrnují návštěvnost domácích i zahraniční turistů. Přehled je sestaven na základě sledování návštěvnosti

Výlety a cestování podpoří dobrou náladu i v době krize

Současná doba spojená s pandemií koronaviru turismem a cestovatelskou branží obecně pořádně zatřásla. Ale touha Čechů po cestování naštěstí nezmizela. I v době karantény a krize dělá lidem pobyt venku a na

Záchranný plán na podporu cestovního ruchu v ČR

Všechny kompetentní instituce činné v cestovním ruchu ustavičně pracují na tom, jak podpořit odvětví cestovního ruchu v aktuální nelehké situaci. Komunikují s jednotlivými subjekty v našem odvětví a formulují požadavky,