IC 21. století

  • Budujeme značku IC / města – jak na brand, proč je potřeba, co je to DNA měst, co je to brandová žiletka, jak pracovat s komunikační strategií plus příklady praxe
  • Pracujeme v online světě  – digitální stopa města, jak na Facebook a IG / jaký obsah patří do online prostředí / nejčastější chyby v onlinu a jak se jich vyvarovat
  • Vytváříme produkty města – jak na produkty, jak testujeme produkty, metodika HCD a lean canvas v cestovním ruchu v souvislosti s produkty
  • Získáváme zpětnou vazbu v IC – příklady dobré praxe
  • Informační centra a dárkové předměty – jak vybírat, jak zapasovat do brandu městu
  • Cesta zákazníka v IC – jak zákazník vnímá IC
  • Smyslový marketing v IC – jak pracovat se smysly
  • Jak najít unikátní nabídku města
  • Behavioralní marketing pro IC
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Pavel Pichler