Vymyslet strategii a koncepci cestovního ruchu na jižní Moravě není jen tak… Zohledňujeme přání turistů, místních obyvatel i potřeby poskytovatelů služeb v kraji. Aby vše bylo v rovnováze. Zajímá vás, jak to děláme? Nahlédněte do zásadních dokumentů.
Marketingový plán 2024
Čeká nás další rok. Tentokrát v hravém módu. Podívejte se, kam letos budeme směřovat pozornost návštěvníků a co připravujeme. Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Marketingový plán 2023
Máme před sebou nový rok plný výzev a možností. Nahlédněte pod pokličku našich plánů. Kde jižní Moravu představíme světu? Jaké aktivity čekají na naše návštěvníky? Jak budeme lákat akce do naší destinace s pestrou nabídkou? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau pro období 2022 - 2024
Plán strategického rozvoje produktu Brno Convention Bureau pro období 2022–2024 představuje střednědobý strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Studie slouží jako nástroj pro marketingové směřování organizace v oblasti kongresového cestovního ruchu (MICE), kterým se řídí při svém rozhodování.
Cestování za zdravím v Brně a Jihomoravském kraji 2022+ (pilotní projekt)
Akční plán rozvoje produktu medicínského cestovního ruchu Centrály cestovního ruchu Jižní Moravy si klade za cíl analyzovat současný stav zdravotní turistiky na mezinárodním poli, určit správné a konkrétní marketingové postupy a zacílení na primární trhy s nabídkou služeb.
Marketingový plán 2022
Zajímají vás témata, kampaně a projekty cestovního ruchu jižní Moravy pro rok 2022? Proběhne v tomto roce oblíbený Gourmet Jižní Morava? Marketingové aktivity naší Centrály cestovního ruchu – jižní Morava najdete v kostce zde.
Strategie CCRJM 2022-2027
Strategie destinačního managementu a marketingu Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava 2022-2027 navazuje na Strategii rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na roky 2021-2027, která stanovuje výchozí strategický rámec pro rozvoj kraje v oblasti cestovního ruchu. Odkaz na navazující dokumenty najdete zde: https://www.ccrjm.cz/strategie-ccrjm-2021-2027
Marketingový plán 2021
I přes omezení, která budou regulovat nejen cestovní ruch minimálně první polovinu tohoto roku, volíme vyzývavé téma.... Čemu se budeme věnovat v roce 2021? Jaké jsou naše plány?
Marketingová strategie Jižní Moravy 2018-2020
Jaké jsou cílové skupiny návštěvníků, produktový mix pro jižní Moravu, cíle strategie CCRJM…? Dozvíte se v dokumentu.
Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje na období 2014 – 2020
Program chce zlepšit možnosti rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje a obsahuje kroky pro jeho naplnění.
Marketingová koncepce cestovního ruchu 2013 - 2020
CzechTourism představil marketingovou koncepci cestovního ruchu ČR 2013-2020. Jde hlavně o: „Posilování kvality nabídky cestovního ruchu včetně kultivace podnikatelského prostředí“ a „posílení role cestovního ruchu v hospodářské a sektorových politikách státu“.
Koncepce státní politiky cestovního ruchu ČR na období 2014 – 2020
Základní strategický dokument v oblasti cestovního ruchu. Hlavní cíl? Zvyšovat konkurenceschopnost cestovního ruchu na národní i regionální úrovni, udržení ekonomické výkonnosti i jeho pozitivních dopadů na sociokulturní a environmentální rozvoj ČR.