Vzdělávání pro veřejnost


Nabízíme zdarma online kurzy v oblasti cestovního ruchu, vedené profesionály, pro všechny organizace i jednotlivce působící v Jihomoravském kraji. Našim cílem je zvyšování odbornosti nejen jako individuálního posunu, ale také jako propojování aktérů za účelem kontinuálního zvyšování konkurenceschopnosti celého regionu.

Kurzy jsou zdarma a vhodné pro všechny organizace i jednotlivce působící v cestovním ruchu v Jihomoravském kraji.

Chystané kurzy

Žádný nový kurz. Momentálně probíhá uplatňování nabytých vědomostí přímo v praxi.

Proběhlé kurzy

Canva pro potřeby aktérů v cestovním ruchu (základní)
07. 11. - 07. 11. 2024
Brno
Více informací

 

 

Školení na práci v grafickém programu Canva zaměřené pro potřeby aktérů v cestovním ruchu. Listopadový termín pokryje základní orientaci v programu a základní funkce. Na školení poté navážeme v lednu druhou částí, která již bude pokročilejší (v placené verzi programu Canva).

Termíny v listopadu jsou dva totožné, probírat se na nich bude to stejné. 

7. 11. 2024 10.00 – 14.30 (termín je již plně obsazen)
21. 11. 2024 10.00 – 14.30

Zapište se prosím skrze tento formulář. Kapacita školení je omezena na 15 osob, proto prosím vyčkejte na potvrzení vaší účasti e-mailem

Školení proběhne v budově Krajského úřadu Jihomoravského kraje, který je spoluorganizátorem vzdělávací akce. (Místnost 028A + 029A)

 

 

Projekt „Podpora a rozvoj cestovního ruchu v destinaci Jižní Morava“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.

IC 21. století
29. 11. - 29. 11. 2023
Brno
Více informací
  • Budujeme značku IC / města – jak na brand, proč je potřeba, co je to DNA měst, co je to brandová žiletka, jak pracovat s komunikační strategií plus příklady praxe
  • Pracujeme v online světě  – digitální stopa města, jak na Facebook a IG / jaký obsah patří do online prostředí / nejčastější chyby v onlinu a jak se jich vyvarovat
  • Vytváříme produkty města – jak na produkty, jak testujeme produkty, metodika HCD a lean canvas v cestovním ruchu v souvislosti s produkty
  • Získáváme zpětnou vazbu v IC – příklady dobré praxe
  • Informační centra a dárkové předměty – jak vybírat, jak zapasovat do brandu městu
  • Cesta zákazníka v IC – jak zákazník vnímá IC
  • Smyslový marketing v IC – jak pracovat se smysly
  • Jak najít unikátní nabídku města
  • Behavioralní marketing pro IC
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Pavel Pichler

LinkedIn II. pro pokročilé
24. 11. - 24. 11. 2023
Brno
Více informací
  • V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
  • Jak funguje algoritmus LinkedInu?
  • Jak najít témata pro obsah?
  • Jak pracovat s firemními stránkami?
  • Jak nastavit strategii firemní stránky?
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Hana Bednářová

LinkedIn I. pro začátečníky
16. 11. 2023
Brno
Více informací
  • V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
  • Jak může sloužit právě Vám?
  • Jaké možnosti nabízí?
  • Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět?
  • Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi?
  • Jak udržovat kontakty?
  • Jaký publikovat obsah?
  • Jak najít témata pro obsah?
  • Jak pracovat s firemními stránkami?
  • Jak nastavit strategii firemní stránky?
  • Online kurz v rozsahu 3 hodin (9:00 – 12:00)

Školit bude Hana Bednářová


Projekt “Zvýšení kvality, rozšíření nabídky a prezentace destinace Jižní Morava“ byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.