Obsahem projektu je ucelená propagace jižní Moravy jako atraktivního cíle relaxačních a wellness lázeňských pobytů. Cílem projektu je zvýšit povědomí široké veřejnosti o bohatých léčivých přírodních zdrojích jižní Moravy, oslovit především českou klientelu a motivovat ji k odpočinku a nabrání sil pobytem v jihomoravském regionu. Realizací projektu dojde ke zvýšení atraktivity jižní Moravy jako unikátní wellness destinace.
Cíle projektu bude dosaženo prostřednictvím marketingových aktivit propagujících nový turistický produkt „Živé prameny jižní Moravy – Jihomoravský wellness“. Konkrétně se bude jednat o zpracování jednotného vizuálu všech vytvářených výstupů, zhotovení propagačních a dokumentačních fotografií, vytvoření propag. letáku, webové subdomény, která bude rozšiřovat www.jizni-morava.cz, natočení TV a rozhlas. spotu a vytvoření vizitky (flash discu). V rámci projektu je dále naplánována intenzivní marketingová a propag. kampaň, a rovněž účast na specializovaných veletrzích.
Tisková konference k ukončení projektu
Více informací
30.9.2015
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava, z.s.p.o. připravila ke konci projektu tiskovou konferenci, která se uskutečnila dne 28.9.2015 v prostorách Moravské banky vín v pražské Holešovické tržnici.
V rámci aktivit projektu byly připraveny a zrealizovány dvě poznávací cesty pro české incomingové cestovní kanceláře.
První cesta se uskutečnila v termínu 13.-14.5.2015 a druhá v termínu 22.-.24.5.2015, celkem se připravených poznávacích cest zúčastnilo 16 zástupců českých incomingových cestovních kanceláří.
Účastníkům byla představena bohatá turistická nabídka jižní Moravy, nejen kulturní památky, přírodní bohatství, nádherné hrady a zámky, jedinečná tradice folklóru a vinařství, známá místní pohostinnost, ale také „Jihomoravský wellness“.
Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava se v rámci projektu Živé prameny jižní Moravy a po výběru vhodných míst, z nichž přijíždí na jižní Moravu nejvíce turistů, prezentovala volným stánkem v pěti nákupních centrech v Opavě , Ostravě, Brně, Zlíně a Olomouci.
Představili jsme jižní Moravu jako jedinečný kraj relaxace a wellness, které využívá jak přírodních léčivých zdrojů – zejména zdejších jodobromových pramenů, tak blahodárných účinků vína a slunce. Zájem návštěvníků byl o ubytování, materiály o víně, u seniorů většinou o lázeňství na JM spojenou s cykloturistikou, vinařstvím a folklorem. Cílem účasti v obchodních centrech bylo prezentovat region Jižní Morava jako zajímavou a přitažlivou destinaci, která je připravena nabídnout turistům pestrou škálu možností trávení volného času a dovolené. Představit živé prameny jižní Moravy – vodu a víno (nejen k pití).
Že jižní Morava nemá tradiční lázeňská střediska, jako jsou Karlovy Vary či Mariánské lázně, lákající mezinárodní klientelu? Nevadí. Region může totiž nabídnout vedle léčivých vod z hlubokého podzemí také stále obnovované prameny tekutého slunce, jejichž blahodárný vliv na lidský organismus dosud nikdo nezpochybnil. A nemusí to být jen pitná kúra, co dodá tělu dlouhověkost, duši svěžest a celému člověku dobrou náladu.
Domácí i zahraniční klientelu chce na tento fakt upozornit projekt Centrály cestovního ruchu Jižní Morava nazvaný příznačně – Živé prameny jižní Moravy.
Kdybychom mluvili jazykem projektové dokumentace, pak bychom řekli, že tímto projektem se centrála snaží o „nové pojetí jižní Moravy jako jedinečného kraje relaxace a wellness, které využívá jak přírodních léčivých zdrojů – zejména zdejších jodobromových pramenů, tak blahodárných účinků vína a slunce.“
Díky projektu se k potenciálním návštěvníkům regionu dostává řada propagačních materiálů, které na tuto skutečnost upozorňují. Lhostejno, zda jsou tištěné na papíru v několika jazycích, nebo mají podobu rozhlasových a televizních spotů, případně doplňují a obsahově rozšiřují webový portál www.jizní-morava.cz . Centrála využije takto vzniklé informační materiály na specializovaných veletrzích cestovního ruchu, uspořádá workshopy pro průvodce a pro cestovní kanceláře, které se zabývají incomingovou a domácí turistikou.
Právě tyto cestovní kanceláře mají být jedním z distribučních kanálů, kterým se mohou informace dostat k adresátům, a to i ve formě konkrétní nabídky „jihomoravského wellness.“ Projekt nezapomíná ani na zájezdy pro novináře, delegáty cestovních kanceláří či zástupce firem s ukázkami relaxačních možností regionu a s prezentací konkrétních ubytovacích zařízení i doprovodných služeb.
Součástí kampaně bude také informování potenciálních organizátorů incentivní a kongresové turistiky o zdrojích regionu, možných programech a úrovni infrastruktury.